loading...

بهترين مرجع گزيده مطالب

اداره آمار کار ایالات متحده تخمین می‌زند که فرصت‌های دندانپزشکی از هم اکنون تا سال 2030 حداقل 8 درصد افزایش خواهد یافت.

بازدید : 56
دوشنبه 23 خرداد 1401 زمان : 16:51

5 موردی که بیماران در دندانپزشکی در سال 2022 به دنبال آنها هستند.

اداره آمار کار ایالات متحده تخمین می‌زند که فرصت‌های دندانپزشکی از هم اکنون تا سال 2030 حداقل 8 درصد افزایش خواهد یافت. با این حال، انتظار می‌رود که تقاضا برای دندانپزشکان در ایالات متحده طی شش سال آینده 17 درصد افزایش یابد. این تقاضا با افزایش محبوبیت الاینرهای شفاف، بریس های لینگوال و ارتودنسی متحرک برای اصلاح مال اکلوژن‌های خفیف تا متوسط افزایش می‌یابد.
با آگاهی بیشتر مردم از فناوری‌های پیشرفته دندان‌پزشکی، تمایل دارند از آن فناوری‌ها بهره ببرند و به‌ویژه می‌خواهند با دندانپزشکانی که می‌توانند به آنها اعتماد کنند، ویزیت‌های راحت‌تر و بدون استرس داشته باشند.
دقیقاً چگونه دندانپزشکان می‌توانند انتظارات بیماران در سال 2022 را برآورده کنند؟ بهترین راه برای دستیابی به این هدف، تمرکز اولیه بر بهبود فرایند ارتباط بیمار و دندانپزشک است.

بهبود ارتباط بیمار و دندانپزشک

حصول اطمینان از اینکه به بیماران اطلاعات دقیق در مورد روش‌های پیچیده دندانپزشکی داده می‌شود برای ایجاد اعتماد بیمار ضروری است. بنابراین، دندانپزشکان باید توضیحات گام به گام ارائه دهند، فیلم‌های نمونه‌ای از روش‌های خاص را نشان دهند و در صورت وجود گزینه‌های درمانی جایگزین را پیشنهاد دهند.
روش‌های دیگری که به ساده سازی ارتباط بیمار و دندانپزشک کمک می‌کنند، عبارت‌اند از:

• توسعه یک برنامه برای مطب شما با ویژگی‌هایی که به بیماران اجازه می‌دهد در زمان لزوم بلافاصله سؤالات خود را بپرسند، دستیاران را از عوارض جانبی پس از درمان مطلع کنند و نوبت ویزیت تنظیم کنند یا لغو کنند، به ایجاد ارتباط راحت و ساده بین بیمار و دندانپزشک کمک می‌کند. علاوه بر این، اپلیکیشن‌های ایمن می‌توانند یادآوری‌ها را 24 ساعت قبل از نوبت ویزیت ارسال کنند و همچنین نتایج آزمایش را به بیماران اطلاع دهند.
• اطمینان از اینکه بیمار قبل از پایان ویزیت، هیچ سؤال یا نگرانی دیگری ندارد. دندانپزشکان باید زمان کافی را بین جلسات ویزیت بگذارند تا بیماران در مورد نگرانی‌های خود و اهداف سلامت دهان صحبت کنند. این موضوع معمولاً شکایت اصلی بیماران دندانپزشکی است که احساس می‌کنند از طریق مطب دندانپزشکی مورد توجه کافی قرار نمی‌گیرند.

دندانپزشکان باید همیشه یک قرار ملاقات رو در رو برای صحبت با بیمار را تنظیم کنند و از اینکه بیمار برنامه درمانی خود را کاملاً متوجه شده است، اطمینان حاصل کنند و در صورت امکان همراه با بیمار را به سمت اتاق انتظار بروند.

مراجعه به مطب دندانپزشکی را تا حد امکان به مسئله‌ای بدون استرس و راحت تبدیل کنید.
در دسترس بودن قرار ملاقات آخر هفته برای خانواده‌هایی که والدین هر دو شاغل هستند و والدین مجردی که امکان گرفتن مرخصی از کار را ندارند، ضروری است. علاوه بر این، داشتن چندین پرسنل که در پر کردن و ارسال فرم‌های بیمه دندانپزشکی مسلط هستند نیز گزینه‌ای است که راحتی بیشتر بیماران فراهم می‌کند.
برخورد با بیماران دنتوفوبیک با گردآوری کارکنان اختصاصی و دوستانه‌ای شروع می‌شود که مسئول ایجاد یک تجربه خوب از درمان دندانپزشکی بیمار هستند. کارکنان باید برای کمک به بیمارانی که از درمان‌های دندانپزشکی می‌ترسند، آموزش‌های لازم در زمینه برخورد با بیمار و ایجاد آمادگی در او، در اتاق انتظار و قبل از ملاقات با دندانپزشک را دریافت کنند.
یکی دیگر از مواردی که بیماران دندانپزشکی در سال 2022 می‌خواهند، گزینه دسترسی به خدمات دندانپزشکی از راه دور برای مشاوره، مشاوره اورژانسی، ویزیت‌های تشخیصی و آموزش بیمار است.

بسترهای نرم افزاری ارتباطی

انجمن ارتودنسی آمریکا از دندانپزشکان می‌خواهد که پلتفرم‌های نرم افزاری ایمن را برای مدیریت ایمن اطلاعات بیمار از طریق یک رابط در نظر بگیرند. در حالی که اپلیکیشن‌ها برای ساده‌سازی ارتباطات دندانپزشک و بیمار کار می‌کنند، پلتفرم‌های نرم‌افزاری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رمزگذاری شده‌اند تا از هک اطلاعات بیمار جلوگیری کنند.
پلتفرم‌های نرم‌افزار دندانپزشکی مانند Solutionreach، Weave و Demandforce علاوه بر ساده‌سازی زمان‌بندی قرار و ارسال یادآوری‌های قرار، درگاه‌های پرداخت بدون تماس، چت دو طرفه و امضای الکترونیکی اسناد را ارائه می‌کنند.

ارتباط از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی

میلیون‌ها نفر برای دریافت پاسخ به سؤالات مربوط به ساعات، هزینه‌ها و خدمات یک مطب دندانپزشکی به فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک و توییتر مراجعه می‌کنند. متأسفانه، وقتی کسی سؤالی را در یک حساب رسانه اجتماعی دندانپزشکی پست می‌کند و در عرض 30 دقیقه پاسخی دریافت نمی‌کند، معمولاً تصور می‌کند که مطب واقعاً به نگرانی‌ها یا درخواست‌های بیمار اهمیت نمی‌دهد.
مدیریت چندین اکانت رسانه‌های اجتماعی یک کار وقت گیر است. سپردن این وظیفه به یک شرکت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی حرفه‌ای برای دندانپزشکان پرمشغله‌ای که می‌خواهند بر جذب و نگهداری بیماران در سال 2022 کار کنند، توصیه می‌شود. این شرکت‌ها همچنین وبلاگ‌های بهینه سازی شده SEO را برای وب‌سایت‌های دندانپزشکی و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی می‌نویسند تا در معرض حداکثر دید در نتایج جستجو قرار بگیرند.

واقعیت افزوده (AR) در ارتودنسی

زمانی که بازی Pokemon Go در سال 2016 راه اندازی شد، تعریفی آسان از واقعیت افزوده را به مردم ارائه داد. هنگام مشاهده دنیای واقعی اطراف خود از طریق برنامه بازی، کاربران می‌توانند خود را در یک محیط دیجیتالی پیشرفته که توسط پوکمون پر شده است تصور کنند.
ارتودنسی AR شبیه پوکمون گو است. بیماران ارتودنسی اکنون می‌توانند از AR برای مشاهده تصاویر ویدئویی دقیق از حرکت دندان‌های خود در طول و بعد از درمان استفاده کنند. برای مثال، اگر بیمار برای اصلاح اوربایت به بریس نیاز داشته باشد، AR ارتودنسی تصویری از صورت بیمار را در صفحه واقعیت افزوده آپلود می‌کند.
سپس، AR نحوه حرکت دندان‌ها، تاریخ تقریبی حرکت دندان‌ها و ظاهر نهایی لبخند بیمار را نشان می‌دهد. واقعیت افزوده همچنین روشی عالی برای تشویق کودکان و نوجوانانی که معمولاً تمایلی به استفاده از بریس ها ندارند.

بیماران دندانپزشکی در سال 2022 به دنبال چه چیز دیگری هستند؟

ارتودنسی از زمان اواخر دهه 1980 به سرعت به یکی از رشته‌های پزشکی که به سرعت پیشرفت کرده، تبدیل شده است. به طور کلی، افراد قرن 21 نسبت به نسل‌های قبلی به داشتن لبخندی زیبا تمایل بیشتری دارند. بنابراین آینده ارتودنسی نه تنها به سرعت در حال پیشرفت است، بلکه مادران بیشتری برای انجام درمان‌های ارتودنسی برای فرزندان خود به مطب‌های دندانپزشکی مراجعه خواهند کرد.
اگرچه افراد مسن به عنوان بیماران اصلی دندانپزشکی عمومی باقی می‌مانند، صنعت ارتودنسی شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد بیماران است که احتمالاً نشان دهنده روند پایدار در آینده ارتودنسی است.
دندانپزشکان علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی، می‌توانند دوره‌های آموزش مداوم ما را به راحتی با برنامه‌های شلوغ خود تطبیق می‌دهند. مربیان برجسته این دوره‌های عملی را ارائه می‌دهند، پیگیری‌های لازم با کسانی که در کلاس‌ها شرکت می‌کنند را انجام می‌دهند و برای پاسخ به تمام سؤالاتشان وقت می‌گذارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر امروز تماس بگیرید.

برای مطالعه سایر مقالات در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://puzzleclinic.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 11

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 47
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 368
  • بازدید کلی : 47537
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی