loading...

بهترين مرجع گزيده مطالب

بهترين مرجع گزيده مطالب

بازدید : 41
يکشنبه 8 خرداد 1401 زمان : 12:34

7 دلیل برای اینکه ارتودنسی یکی از شاخه‌های مفید دندانپزشکی به شمار می‌آید.

آیا به دنبال گسترش فعالیت خود و جذب بیماران بیشتری به مطب خود هستید؟ آیا متوجه شده‌اید که بیماران بیشتر برای مواردی مانند ارتودنسی، پروتز یا درمان ریشه دندان به دندانپزشک مراجعه می‌کنند؟
ارتودنسی یک رشته در حال گسترش است و اتفاقاً یکی از رشته‌های مورد علاقه ما است. در اینجا 7 دلیل را بیان کرده‌ایم که نشان می‌دهند ارتودنسی یک انتخاب عالی به عنوان یک رشته تخصصی برای افزودن آن به کلینیک شما است.


به این دلایل ارتودنسی را به کلینیک خود اضافه کنید.


1. دیدن بیشتر بیماران باعث ایجاد اعتماد می‌شود.
احتمالاً به عنوان بیمار به یک کلینیک دندانپزشکی جدید رفته‌اید و احساس کرده‌اید که به جای مناسبی مراجعه نکرده‌اید. بنابراین متوجه خواهید شد که بیماران شما زمانی که نیاز به انجام خدمات دندانپزشکی دارند به سمت محیطی راحت و آشنا می‌روند که قبلاً به آن مراجعه کرده‌اند. تصور کنید که اگر برای انجام درمان‌های ارتودنسی خود نیازی به ارجاع به دندانپزشک خارج از کلینیک نداشته باشند، چقدر انجام کار برای آنها راحت‌تر خواهد بود. این امر همچنین یک امتیاز به شمار می‌آید، زیرا هرچه بیشتر آنها را ببینید، رابطه دندانپزشک و بیمار قوی‌تر می‌شود.
هنگامی که یک کسب و کار چند تخصصی را اداره می‌کنید، بیماران اطمینان خواهند داشت که خدمات دندانپزشکی عمومی عمیق‌تر و باکیفیت‌تری ارائه می‌دهید. این امر یعنی فراهم کردن امکان انجام تمام خدمات دندانپزشکی در یک کلینیک برای بیماران، باعث می‌شود از خدماتی که به آنها ارائه می‌دهید احساس رضایت کنند و البته، ما می‌خواهیم بیمارانمان خوشحال باشند و احساس کنند که به خوبی از آنها مراقبت می‌شود.
2. بیماران شما برای لبخند خود ارزش قائل هستند.
به عنوان یک دندانپزشک عمومی، خانوادگی یا اطفال، زمانی که لبخند بیمار خود را بهبود می‌بخشید، در واقع کیفیت زندگی و سلامت کلی او را بهبود بخشیده‌اید. با این حال، بسیاری از دندانپزشکان عمومی برای مشکلاتی مانند مال اکلوژن یا مشکلات هم ترازی فک بیمار را به متخصص ارتودنسی ارجاع می‌دهند.
مطالعات نشان می‌دهد که درمان ارتودنسی باعث بهبود عزت نفس در نوجوانان می‌شود. هیچ چیز قابل قیاس با تماشای تبدیل کودکی که به سختی و با خجالت لبخند می‌زند به کودکی که با اعتماد به نفس می‌خندد، نیست. دندانپزشکان ما دوست دارند که در این امر نقشی داشته باشند و در عین حال دانش آنها را در مورد دندانپزشکی عمومی نیز افزایش می‌یابد.
3. شما و بیمارانتان از تماشای نتایج ارتودنسی لذت خواهید برد.
شما و بیمارانتان می‌توانید از دیدن لبخندی که به وضوح از نظر زیبایی و عملکرد تغییر می‌کند، لذت ببرید. هنگامی که بتوانید با استفاده از ارتودنسی دندان‌های بیماران خود را درمان کنید، عملکرد و زیبایی لبخند آنها را بهبود خواهید داد. کار شما نه تنها ظاهر دندان‌های بیماران را تغییر می‌دهد، بلکه زندگی آنها را نیز متحول می‌کند و این تحولی است که شما و بیمارانتان با هم شاهد آن خواهید بود.
4. تقاضای زیادی برای ارتودنسی وجود دارد.
خدماتی وجود دارد که هم بیشترین نیاز را دارند و هم بیشترین مراجعه را دارند که ارتودنسی یکی از آنهاست. فرصت رشد فراوان است، زیرا رشته ارتودنسی به طور مداوم در حال گسترش است.
انتظار می‌رود تقاضا برای دندانپزشکان آگاه در زمینه ارتودنسی در 10 سال آینده افزایش یابد. زمان نهایی برای در نظر گرفتن آموزش در این تخصص است.
با گذراندن دوره ارتودنسی و ارائه این خدمات به مشتریان خود، کلینیک شما تعداد بیماران بیشتری را جذب خواهد کرد.
ممکن است بپرسید که این اتفاق چگونه می‌افتد؟ کسب و کار شما توسعه پیدا خواهد کرد، زیرا فعالیت شما چند تخصصی خواهد شد. افزودن ارتودنسی به خدمات مطب، شما را یک قدم جلوتر از سایر دندانپزشکان عمومی و خانواده در منطقه خود قرار می‌دهد.
5. افزایش درآمد خواهید داشت.
بسیاری از دندانپزشکان که دوره‌های ارتودنسی را گذرانده‌اند دریافتند که اضافه کردن درمان ارتودنسی به خدمات کلینیک، بسیار سودآور است. ارتودنسی میزان درآمد را افزایش می‌دهد، متوسط حقوق ملی برای یک متخصص ارتودنسی 256491 دلار در سال است.
اما برای یک دندانپزشک عمومی، خانوادگی یا اطفال چطور؟ انجام تنها دو مورد ارتودنسی در ماه، حدود 10000 دلار درآمد اضافه می‌کند.
6. خدمات بیشتری برای ارائه به مشتریان فعلی خواهید داشت.
در اینجا راه دیگری برای نگاه کردن به آن وجود دارد. به طور متوسط، هزینه جذب مشتریان جدید پنج برابر بیشتر از هزینه خدمت رسانی به مشتریانی است که از قبل دارید. با ارائه ارتودنسی به عنوان بخشی از خدمات کلینیک، می‌توانید به بیماران فعلی خود خدمات بهتری ارائه دهید. به این دلیل که می‌توانید کارهای بیشتری برای آنها انجام دهید، این دسته از بیماران بیشتر به سراغتان خواهند آمد.
همانطور که حوزه ارتودنسی به طور مداوم در حال گسترش است، خدماتی که شما می‌توانید به بیماران خود ارائه دهید نیز گسترش می‌یابد.
7. ارتودنسی یک درمان کم استرس است.
به آنچه در ابتدا شما را به سمت رشته دندانپزشکی کشاند، فکر کنید. آیا به این فکر می‌کردید که لبخند یک فرد را تغییر دهید و تغییرات قابل مشاهده آن را ببینید؟ ارتودنسی فقط مهارت‌هایی را که قبلاً داشته‌اید، گسترش می‌دهد. با افزودن ارتودنسی به مطب خود، یک مهارت جدید و لذت بخش را اضافه می‌کنید که می‌تواند اشتیاق شما را به دندانپزشکی دوباره زنده کند.

در صورتی که مایل به مطالعه بیشتر در خصوص ارتودنسی و شاخه های آن هستید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://puzzleclinic.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 11

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 470
  • بازدید کلی : 47639
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی